ما معتقدیم خرید اجناس سالم و بدون ایراد حق مسلم هر خریداری است. و به همین دلیل تمامی قطعات موجود در این فروشگاه شامل گارانتی برگشت وجه یا تعویض کالا هستند.
اما به دلیل شرایط خاص و ویژه در برخی از کالاها نیاز است که قوانین خرید عادلانه ای برای استفاده گارانتی در آنها در نظر گرفته شود.
شرایط خرید قطعات بر اسال ویژگی های مختلف آنها و با توجه به ماهیت آنها ممکن است کمی متفاوت از هم باشند.
ولی دارای دو شرط کلی میباشند!
- اما عدم مخدوش شدن مهر و یا لیبل و برچسب گارانتی در آنها برای شناسایی جنس فروخته شده شرط اصلی در تمام کالاها میباشد.
- عدم تغییرات فیزیکی در قطعات ارسالی به وسیله کاربر
شرایط اختصاصی در قطعات موبایل و ابزار تعمیرات
- در باتری گوشی
مدت زمان گارانتی از حداقل 3 تا 6 ماه میباشد که در گزینه های خرید درج شده است.
عدم پارگی و آسیب دیدگی در فلت باتری (در هنگام ارسال و از نظر سلامت بررسی میشود)
عدم سوراخ شدگی و ضربه به بدنه باتری
موارد قابل قبول
بادکردگی و عدم نگهداری شارژ و تخلیه سریع باتری
در خرید برد شارژ و سوکت شارژ
شرایط خاصی به جز دو شرط کلی ندارد.
- در شیشه لنز دوربین گوشی
با توجه به ساختار آن دچار مشکل نمیشود.
- در تاچ ال سی دی گوشی و تبلت
مهم: کاربر پس از دریافت ملزم به تست کامل قبل از نصب و انجام چسب کاری بر روی آن میباشد. در صورت عدم رعایت این شرط مرجوعی غیر قابل قبول میباشد.
ما در ارسال تاچ ، ال سی دی و نمایشگر های موبایل نهایت دقت و سعی را در بسته بندی آن انجام خواهیم داد تا در هنگام ارسال ال سی دی دچار مشکل نشود.
استفاده از نایلون های حبابدار کارتن استاندارد و فیبر در بسته بندی احتمال شکستکی را به حداقل خواهد رساند. با این حال برای اطمینان از دریافت ال سی دی بدون شکستگی با دریافت فقط 10 درصد از هزینه کل کالا قطعه برای شکستگی از سوی ماکروسل بیمه میشود.
این گزینه اختیاری میباشد و لازم است در صورت تمایل، مشتری قبل از ارسال نسبت به بیمه تکمیلی کالای خود اقدام کند.
چگونه برای استفاده از گارانتی اقدام کنیم؟
در صورت استفاده از گارانتی در واتس اپ و بعد از هماهنگی و دریافت آدرس نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام فرمائید. برگشت وجه و یا تعویض کالا به درخواست مشتری در یک روز کاری پس از دریافت و در صورت رعایت شرایط گارانتی امکانپذیر میباشد.
خدمات در فروشگاه انجام میشود و تمامی هزینه های حمل بر عهده خریدار میباشد.
سایر شرایط خرید قطعات و قوانین ارسال با پست
ماکروسل به عنوان فروشنده کالا متعهد به بیمه همه قطعات ارسالی از فروشگاه برای عدم مفقودی در هنگام ارسال میباشد. و در صورت عدم رعایت آن موظف به جبران خسارات به مشتری میباشد.
در صورت بروز مشکل در دریافت به وسیله پست، پیگیری های آن به صورت مشترک بر عهده طرفین خواهد بود. در صورت مشکل در مبدا فروشنده،و در استان مقصد با خریدار است.
فروشنده موظف به ارائه جزئیات ارسال از جمله کد رهگیری به خریدار میباشد.
تمامی ارسال های پستی به وسیله پست پیشتاز انجام میشود و در بازه زمانی 2 تا 6 روز به دست مشتری میرسد.
خریدار موظف به درج آدرس دقیق پستی به همراه کد پستی و شماره تماس در برگه صورتحساب میباشد. در صورت ثبت اشتباه و یا مشکل در آدرس، عواقب احتمالی آن بر عهده خریدار میباشد.